×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آئین  تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان برگزار شد

روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت استان با اعلام این خبرافزود: آیین تکریم و معارفه مدیرکل بیمه سلامت استان با حضور آقای دکترحسین رنجبران معاون برنامه ریزی،مدیریت وتوسعه منابع سازمان بیمه سلامت به همراه آقای دکتر اصلانی مدیرکل دفترمرکزی حراست ومعاون ایشان آقای صیادی،آقای دکترغریب مدیرکل دفتراموراجتماعی استانداری ،آقای دکترمصری ریاست دانشگاه علوم پزشکی وخدمات بهداشتی درمانی،آقای دکتر محصل همدانی مدیریت درمان تامین اجتماعی،آقای دکترقراباغی ریاست سازمان خدمات درمانی نیروهای مسلح،آقای پورمند معاون سیاسی فرماندار،آقای حقیقت پورسرپرست بانک رفاه کارگران به همراه رئپیس شعبه بلوار امین آقای خدادادی،آقای دکتر رهبری فرد عضو انجمن پزشکان عمومی ونماینده سازمان نظام پزشکی،آقای دکتررحیمی دبیر انجمن علوم آزمایشگاهی ،سرکارخانم دکتر شیخ شعاعی دبیرانجمن فیزیوتراپی ،آقای دکترصادقی دبیرانجمن داروسازان به همراه آقای دکتر آقاجانی عضو انجمن داروسازان استان،سرهنگ جعفری فرمانده حوزه بسیج ادارات،آقای ایمنی آذر رئیس بیمه تکمیلی آتیه سازان حافظ،مسئولین ادارات ونهادهای استان وجمعی از روسای ادارات وپرسنل اداره کل بیمه سلامت استان مورخه شنبه هفدهم دیماه در سالن اجتماعات هتل پارسیا برگزار شد.

معاون برنامه ریزی،مدیریت و توسعه منابع سازمان بیمه سلامت ایران در این آیین به بیان اقدامات ، فعالیتها وبرکات نظام جمهوری اسلامی  درچهل سال اخیر پرداخت .

دکتر حسین رنجبران افزود: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری حفظه الله  اقدامات صورت گرفته باید به مردم اطلاع رسانی و تبیین شوند که درسال جاری سازمان بیمه سلامت در عرض ۲۴ ساعت ۶ میلیون نفر را تحت پوشش قرار داده که در نوع خود یک اقدام بی نظیر است.

اجرای طرح مناطق حاشیه نشین در قالب طرح ۲۰۲۰ در سطح کشورو استانها ،ارائه خدمات به زوجین نابارور؛تحت پوشش بیمه قرار گرفتن ۹۰ درصد هزینه خدمات مادران باردار تا پایان ۳۵ سال وفرزندان آنان تا ۲سالگی وارائه  خدمات آنان به صورت رایگان ،اجرای طرح حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج که مهمترین طرح کشور در زمینه حمایت از بیماران خاص وصعب العلاج است که مبلغ ۵ هزار میلیارد تومان برای هزینه این بیماران در نظر گرفته شده است که علاوه بر آن ۲ هزار میلیارد تومان نیز در قالب تسهیلات بدون بهره به بیماران خاص و صعب العلاج پرداخت خواهد شد.

 

اجرای طرح دارویاری که در حال حاضر هزینه دارو ها ماه به ماه مابه التفاوت ارز ترجیحی و سهم سازمان پرداخت شده و پرداخت در این زمینه به روز می باشد که اجرای این طرح یک حرکت بسیار بزرگ توسط سازمان بیمه سلامت بوده است.

معاون برنامه ریزی ،مدیرت و توسعه منابع سازمان افزود:اجرای طرح نسخه نویسی و نسخه پیچی الکترونیک موضوع مهمی بود که با همکاری بیمه های پایه گر استقرار ۹۹درصدی در سطح کشور صورت گرفته است.

دکتر حسین رنجبران با اشاره به بروز بودن پرداخت مطالبات سازمان بیمه سلامت به دانشگاههای علوم پزشکی سطح کشور و استان قم افزود: پرداخت مطالبات آنها به روز انجام می شود.

آقای دکتر غریب مدیرکل امور اجتماعی استانداری در این آیین ضمن تقدیر از زحمات آقای دکتر محمد رضا فخاریان قمی  مدیرکل سابق در امر ارائه خدمات بیمه‌ای ازآقای دکتر عباس فتحی  بعنوان یک مدیر جانباز،متعهد و متدین یاد کرد و بابت این انتصاب شایسته که از خود مجموعه اداره کل بیمه سلامت استان می باشد از معاون سازمان بیمه سلامت تجلیل و تقدیر کرد.

آقای دکتر علی مصری ریاست دانشگاه  دانشگاه علوم پزشکی استان نیزدر این مراسم با اشاره به کارنامه چهل ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی واقدامات شایسته و بی نظیری که در سطح کشور و استان قم صورت گرفته، اظهار کرد: مهمترین اقدام نظام جمهوری اسلامی ارائه خدمات درمانی از دور افتاده ترین روستا تا بزرگترین شهرها است که نشان دهنده توجه تمامی دولتها به این مسئله است. که این خدمات ارائه شده در نظام جمهوری اسلامی بی‌نظیر است.

دکتر مصری بیان کرد: ارائه خدمات به مراکز بهداشتی با کمک بیمه سلامت در حال انجام است ودرحوزه پرداخت ها نیزخوشبختانه پرداختهای بیمه سلامت به روز می باشد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد‌.

دکتر محمد رضا فخاریان قمی نیز ضمن تقدیر و تشکر از همکاری پرسنل و مدیران استان خود را سرباز کوچک نظام دانست که آماده خدمتگزاری میباشد و از تمامی همکاران اداره کل بیمه سلامت نیز طلب حلالیت نمود

آقای دکترعباس فتحی سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان در این آیین ضمن تقدیر از زحمات آقای دکترمحمد رضا فخاریان قمی مدیرکل سابق افزود: موفقیت های خوبی درحوزه سلامت صورت گرفته که مدیون هماهنگی استانداری،دانشگاه علوم پزشکی و سایر بخشها بوده است.که امیدواریم با همکاری همه پرسنل وهمراهی و هماهنگی همه جانبه گام های مهمتری در ادامه خدمات رسانی و افزایش رضایتمندی به بیمه شدگان ،موسسات و مراکز طرف قرارداد و پرسنل در سطح استان برداشته شود.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان تاکید کرد : فرمایشات مقام معظم رهبری  حفظه الله که بیمار به جز رنج بیماری نباید رنج دیگری داشته باشد سرلوحه اینجانب و تمامی همکاران  می باشد که در این راستا تلاش خواهیم کرد.

دکترعباس فتحی افزود: سازمان بیمه سلامت به سمت سازمان الکترونیک و هوشمند در حرکت است و ارائه خدمات بهتر به مردم هدف  غائی مدیرعامل محترم و همکاران ایشان در سطح ستاد و استانهاست .

در پایان این مراسم از زحمات دکتر محمد رضا فخاریان قمی به عنوان مدیرکل سابق تقدیر ودکتر عباس فتحی به عنوان سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان معرفی شد.

اضافه می نماید آقای دکتر عباس فتحی دارای تحصیلات دکتری داروئی از پرسنل اداره کل بیمه سلامت استان می باشد که تاکنون درسمتهای کارشناس اداره نظارت و ارزشیابی ،رئیس اداره رسیدگی به اسناد پزشکی ،رئیس اداره نظارت و ارزشیابی و معاون بیمه و خدمات سلامت اداره کل مشغول خدمت بوده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights