×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

دکتر سیامک محبی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: گروه های سنی ۱۲ تا ۱۸ سال که دارای بیماری های زمینه ای و یا نقص سیستم ایمنی هستند می بایست با گذشت ۴ ماه از نوبت دوم، در اسرع وقت نسبت به تزریق دز سوم واکسن خود اقدام کنند.
دکتر محبی با اشاره به روند افزایشی موارد مثبت کرونا در کشور اظهار داشت: قبل از ورود به پیک بعدی بیماری ناشی از ویروس کرونا، تزریق دز یادآور واکسن کرونا برای بالابردن سیستم ایمنی حامعه ضروری است. شواهد موجود نیز نشان داده است که واکسیناسیون کرونا توانسته است شدت بستری و مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا کاهش دهد.
ایشان در ادامه افزود: کلیه افراد در گروههای سنی بالای ۱۸سال که ۶ ماه از تزریق اخرین نوبت واکسن کرونا آنها گذشته است در اسرع وقت نسبت به تزریق دز یادآور اقدام نمایند. در همین راستا کلیه مراکز و پایگاههای سلامت و خانه های بهداشت در شهر و روستا آماده پذیرش مردم عزیز استان هستند.
رئیس مرکز بهداشت استان عنوان کرد استفاده از ماسک و رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار تکمیل سابقه واکسیناسیون، اقدامات کلیدی برای مهار اپیدمی سوش های جدید ویروس کرونا به حساب می آیند. لذا از همه همشهریان گرامی تقاضا می شود نسبت به رعایت نکات ذکر شده اهتمام ویژه ای داشته باشند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights