×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

سیدعبدالله میرابراهیمی با اشاره به اهمیت مشارکت‌های مردمی در حوزه مدیریت پسماند اظهار داشت: آموزش، اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی را می‌توان به‌عنوان یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین فرایندهای مدیریت پسماند برای جلب مشارکت حداکثری گروه‌های مخاطب مختلف در نظر گرفت.
وی افزود: در این میان توجه به این نکته بسیار ضروری بوده که برای انتقال و آموزش اطلاعات موردنظر به گروه‌های مخاطب مختلف، باید از شیوه‌هایی بهره برد که از قابلیت پذیرش بالایی در میان گروه مخاطب موردنظر برخوردار باشد.
به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، استفاده از تیزرهای رئال و انیمیشنی از استقبال و پذیرش بالایی در میان گروه‌های مخاطب مختلف به‌ویژه کودکان و دانش آموزان برخوردار است.
وی ادامه داد: بسیاری از موارد برای خلق شخصیتی ماندگار، ابتدا ضمن در نظر گرفته نظرات گروه‌های مخاطب مختلف و شناسایی نیازهای آموزشی کارفرما، نسبت به خلق آزمایشی چندین شخصیت اقدام و در نهایت بر اساس نظرسنجی از شهروندان و خبرگان حوزه موردنظر، کاراکتر یا کاراکترهای اصلی برای تولید انیمیشن انتخاب می‌شوند.
میرابراهیمی خاطرنشان کرد: امید است تولید این محصول گرافیکی جدید به‌عنوان تحولی نو در حوزه آموزش‌های مدیریت پسماند، از تأثیرات در خور توجهی در زمینه کاهش پسماندها برخوردار شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights