×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر
کشور به نوجوانان و جوانان حاضر در صحنه احتیاج دارد

آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار جمعی از نماینده های تشکل های دانش آموزی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد با بیان اینکه نمادهای مناسبتی شیعیان در دنیا بی نظیر است، اظهار کرد: سایر ادیان الهی و مذاهب اسلامی به بهانه توسعه نمادهای مناسبتی خود را از بین برده اند ولی شیعه هرچه توانسته این نمادها را حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروزی از نظر فکری در حد بالایی قرار دارند، گفت: باید در مسائل مختلف جامعه نظر دانش آموزان هم پرسیده شود و این نظرات ارتقاء پیدا کند و در حل مشکلات از آن استفاده شود.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با تأکید بر اینکه حل بسیاری از مسائل می تواند توسط نوجوانان انجام شود، گفت: بدون شک ما در سطح استان به وجود نوجوانان و جوانان در صحنه احتیاج داریم و باید خود نوجوانان هم پای کار باشند.

وی حضور و پای کار بودن مستمر و منظم نوجوان را لازمه نقش آفرینی آنان عنوان کرد و افزود: جوانان و نوجوانان باید تحمل و ظرفیت برخورد با بزرگترها را داشته باشند و این ظرفیت را در خود تقویت کنند.

سعیدی تصریح کرد: برای ما افتخار است که نوجوانان و جوانان به میدان بیایند و در صحنه باشند و به صورت افتخاری و خود جوش برای اهل بیت علیهم السلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی کار کنند.

همچنین در ابتدای این دیدار نماینده های تشکل های دانش آموزی به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداختند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights