×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تقوا و بصیرت دو عنصر بهم پیوسته هستند

آیت الله سیدمحمد سعیدی در اولین نشست ستاد بزرگداشت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، اظهار کرد: تاریخ ساز شدن دهه بصیرت یک ریشه تاریخی دارد و یک ریشه مناسبتی دارد که در هر دوره باید این دو با هم تلفیق شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم ریشه ها را ندانند مشکل ایجاد می شود، افزود: برخی از افراد که در اغتشاشات اخیر برخی کارهای نامطلوب را انجام دادند یکی از دلایلش این بود که ریشه ها را نمی دانستند و گمان می کردند که اتفاق جدیدی می افتد و آنها هم در این اتفاق سهیم می‌شوند.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه در مراسمی که برگزار می شود باید از جوانان و نوجوانان استفاده شود، گفت: بسیج و حلقه های صالحین از جاهایی است که جوانان و نوجوانان باید در آن وارد شوند و در مسئولیت ها شریک و راهبری شوند.

وی با بیان اینکه بصیرت یک شعار و نماد نیست بلکه یک فهم و نگاه است که اگر همیشه همراه ما باشد از ما محافظت می کند، گفت: بصیرت و تقوا همراه هم هستند و نمی شود که فردی با تقوا باشد ولی با بصیرت نباشد و افراد با بصیرت می توانند از فتنه ها عبور کنند.

سعیدی با بیان اینکه دشمن در اغتشاشات اخیر از تجربه چند دهه خود استفاده کرد گفت: اگر کمک خداوند، عنایت حضرت ولی عصر عجل الله، تدبیر مقام معظم رهبری و درایت نیروی انتظامی و سایر دستگاه ها نبود به این راحتی اوضاع آرام نمی شد.

وی با بیان اینکه از این حوادث باز هم اتفاق خواهد افتاد افزود: تا جمهوری اسلامی ایران با این نگاه و پرچم برافراشته با عزت وجود دارد این حرکت های دشمن هم وجود دارد و باید با افزایش بصیرت مردم و جوانان این تهدیدها را برطرف کنیم.

تولیت حرم مطهر بانوی کرامت تصریح کرد: مناسبت های ولایتی و اهل بیتی مانند دهه بصیرت و سایر مناسبت‌ها یک هرز است و باید گرامی داشته شود تا ما را از آسیب ها حفظ کند.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights