×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

فوری:

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پویش کتابخوانی از کتاب «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه»

با مشارکت اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم و معاونت تهذیب مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کشور، پویش کتابخوانی از کتاب «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» نوشته حجت‌الاسلام محسن قرائتی ویژه رده سنی جوان و بزرگسال از ۱ دی الی ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۱ برگزار می شود.

این مسابقه در دو بخش سوالات چهارگزینه ای از مبحث سیمای دعا در قرآن (صفحه ۱ الی ۱۳۰ کتاب) و ارسال ویدئو معرفی کتاب در حداکثر ۱۱۰ و حداقل ۶۰ ثانیه برگزار می شود. ویدیوی ارسالی در حجم حداکثر ۱۰۰ مگابایت، باید به صورت افقی (با کادر ۱۶:۹) ضبط شود. شرکت کنندگان باید ابتدای ضبط ویدیو نام و نام خانوادگی و سن خود را بیان کنند.

علاقه مندان جهت دریافت فایل الکترونیکی کتاب و شرکت در مسابقه می توانند به سامانه مسابقات نهاد کتابخانه های عمومی کشور به نشانی www.samakpl.ir مراجعه کنند.

مراسم اختتامیه و اعلام برگزیدگان این پویش کتابخوانی، روز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ همزمان با میلاد امام سجاد (ع) و روز صحیفه سجادیه با اهدای بیش از ۴۰ میلیون تومان جایزه نقدی و غیرنقدی به ۱۰۰ نفر برگزار خواهد شد.

گفتنی است که کتاب «شرح قرآنی دعای مکارم الاخلاق صحیفه سجادیه» درسال ۱۴۰۱ توسط انتشارات مرکز فرهنگی درسهایی از قرآن منتشر شده است که از جمله مهم‌ترین فصل های این کتاب می‌توان به سیمای دعا در قرآن، حفظ تعادل در ابعاد روح و روان، محاسبه و مراقبه، مراحل و درجات خودسازی، آثار هدایت الهی، استغفار و توبه در قرآن، مغفرت در قرآن، مصادیق نطق به هدایت، آفات توسعه مالی و اقتصادی و عمل به علم اشاره کرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیر مسئول پایگاه خبری قم گویا منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.


Verified by MonsterInsights